Servis all-inclusive - Festool a Protool

Servis all-inclusive Protool a Festool je:

Ochrana před náklady na opravy – včetně dílů podléhajících rychlému opotřebení


Již žádné protivné návrhy rozpočtů a faktury. Protool a Festool nabízí se SERVICE all-inclusive rozsáhlou záruku na vaše nářadí včetně všech dílů podléhajících rychlému opotřebení – a to po dobu 36 měsíců. Záruka tak kromě běžných materiálových a výrobních vad pokrývá i veškeré díly podléhající rychlému opotřebení (např. akumulátory, uhlíky, kuličková ložiska, těsnicí kroužky, spínače).

Ochrana proti krádeži – i na stavbě


Jednodušší než jakékoli pojištění. SERVICE all-inclusive Protool vám poskytuje po dobu 36 měsíců spolehlivou ochranu v případě krádeže. Ať se jedná o krádež v dílně nebo dokonce v autě či na stavbě – pokud vám nářadí ukradnou, obdržíte za spoluúčast pouhých 2 500,- Kč úplně nové nářadí.

Nákup bez rizika


Všechny výrobky Protool a Festool můžete testovat až 15 dní od zakoupení. Pokud nářadí nesplňuje vaše požadavky, můžete ho jednoduše odnést zpět prodejci a dostanete zpátky plnou kupní cenu. Tím vám SERVICE all-inclusive umožňuje nejen skutečné testování v praxi, nýbrž zaručuje také zcela bezpečnou investici.

Dlouhá dostupnost náhradních dílů


Nářadí Protool a Festool je vysoce kvalitní, robustní a dimenzované na dlouhé používání. Aby byla zajištěna funkčnost nářadí po mnoho let, zaručuje Protool dostupnost náhradních dílů po dobu 10 po skončení výroby. A pokud bychom přece jenom už náhradní díl neměli na skladě, obdržíte jako náhradu zdarma nové nářadí. Spousta náhradních dílů pro naše „veterány“ je u nás ostatně dostupná déle než 10 let.

Objednávka opravy

    
Nářadí Protool denně tvrdě pracuje – v případě opravy musí být rychle zase připravené k použití. Protool SERVICE all-inclusive a Festool SERVICE all-inclusive vám to zaručuje rychlými a profesionálními opravami.

Takhle jednoduché je to:

Zaslání nářadí prostřednictvím prodejce Protool

Odneste nářadí svému prodejci – on vám opravu zařídí. (Prodejci najdou objednávku opravy na svých stránkách pro prodejce.).

Zaslání nářadí poštou

Díky schválení našeho Systaineru pro poštovní přepravu ho můžete rovnou poslat našemu zákaznickému servisu. Máte k tomu otázky? Kontaktujte nás na +420 481 645 465.

Náš zákaznický servis zaručuje:

U každého nářadí je po dokončení opravy podle ČSN zkontrolována elektrická bezpečnost pomocí speciálních předepsaných zkušebních přístrojů. Obdržíte kontrolní nálepku s vyznačením datumu revize.

Likvidace starého nářadí:

Bezplatně odebíráme zpět staré nářadí a akumulátory a předáváme je k recyklaci. Informace k zákonným předpisům,

Zahradní a komunální technika


Profesionální i hobby nářadí


" // top pozice je nastavená ve style-custom.css ?>